31 Mar 2011

PLM 25/3/2011

mungkin suda agak terlewat untuk aku menulis ini semua.. huhu.. tapi aku peduli hapa.. ni blog aku!!.. ok2, stop emo.. kang tak pasal2 kena lempang laju2 pakai penyapu.. pada tarikh yang telah tertulis pada tajuk entry aku nih, aku telah diberi peluang untuk ke SMAKJ di Kluang. mula2 tu, rasa cam berat hati pun ada. mana taknya, ni skola agama dowh!!.. aku ni pakai tudung pun cam tak cukup kain. simpang sana sini tudung aku. da la perjalanan mengambil masa sampai 4 jam.. geram je masa aku ada kat dalam bas.. pemandu bas tu memang mengamalkan pandu cermat jiwa selamat arr.. tabik sama luuuu..
     lebih kurang lepas maghrib, kitorang sampai. aku turun je dari bas, ada dua orang gadis ayu bertudung labuh menyambut kedatangan kami. aku agak ternganga tapi cepat2 tutup mulut sebab aku takut musca domestica (lalat) bersarang di dalam mulut aku lak.. aku pandang diri aku.. tudung aku tak cukup labuh!!!.. damned!!!.. takpe, wat muka cool.. budak ukm kan slumber...
    pastu, kitorang pergi letak beg dalam asrama.. aku da excited.. cam ne lah agaknya asrama dorang kan.. rupenya dorang tido dalam dorm... padahal sume budak asrama memang tido kat dalam dorm kecuali mrsm.. nampak sangat aku ni tak pena dok asrama.. malu dengan diri sendiri.. T_T
    lepas letak barang, terus pergi ke dewan. aku ternampak guru skola dorang. siyes, aku tak rasa bersalah pakai tudung stail yang aku pakai skang nih. sebab cikgu dia pun sama je cam aku mwahahahaha.. pastu, aku diberi tugas untuk menjadi fasi kumpulan 8.. neuron dalam pale otak aku tak berhenti menghantar signal.. (sebenarnya aku nak kata yang otak aku tak berhenti berfikir.. saje je nak guna bahasa saintifik supaya aku nampak cam bijak.. nampak bijak kan???? ngeh2..) cam ne lah agaknya rupa budak2 grup aku? comel ke?? hensem ke?? buruk ke?? memang dasar pentingkan rupa tol aku nih!!!.. aku memang layak dapat penampar sebijik.. huhu..
    akhirnya aku dapat juga melihat ahli grup aku.. aku da aim muka budak2 comel, muka budak nakal, muka budak yang tak berminat n cam2 la.. adoi.. ni yang payah ni.. nak menyatukan dorang.. jaga kambing pun lagi senang agaknya..da la aku solo ni.. sepatutnya ada partner tapi dia sampai lambat.. da ar 1st time jadi fasi!!.. dengan muka yang kononnya kool, aku mula kan sesi pecahkan ais walaupun ais takde.. cam2 namalah yang aku kene ingat.. kang tak ingat, ada yang taching lak nangis2 bawah ketiak mak.. ok guro je..
..muka budak2 laki dalam grup aku.. kat sinila muka budak nakal, muka cam tenga boring, muka skema n cam2 lagi la..
muka adik2 pompuan dalam grup aku.. sejuk small intestine aku tengok muka dorang hehe

     kemudian, kami maen game when the curtain falls (kalo tak tau pasal game ni, google jerkk.. malas nak citer).. time ni la baru aku dapat tau perangai semulajadi budak2 laki ni.. nakal nak mampos!! betol2 tak le judge a book by its cover.. muka je skema..siap berkopiah.. tapi.. suka men tipu.. adoi.. suara aku sampai nak hilang layan budak2 nih.. bak kata fafau, laaaayaaaannn!!!... 

*kisah PLM akan disambung bila aku rajin n ada masa.. orang bz lah katakan.. bajet cam orang besar2 jerk.. walaupun aku nih kecik je.. ahh peribliskan itu sume..

6 comments:

  1. haha..lawak r..tahniah r ko dpt handle group ko sorang2..huhu..^^..terima kasih fasi kak has..eceh..haha

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. nsb bek ak x hndle grup tuh lama2.. kalo x, mti akl.. da r dorg nkal hahahaha...time ksih jugak kt fasi marshi hehehehe

    ReplyDelete
  3. cis, besyuko aa ader adek walopon nakal!! aku?? sob2..

    ReplyDelete
  4. hahaha.. biar pdn mka dia.. ad ak ksh..

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting