28 Dec 2013

body ku gedik

salam~

omooo.. gedik kau jemah. tajuk pun bikin geli anak tekak. tapi MEMANG body ku gedik. masa hujung tahun inilah nak sakit itu ini. 

me : ayah, orang demam ni semua sebab ayah. ayah tak nak hantar orang balik keje. orang terpaksa balik sendiri naik bas. 

ayah : alolololo... 

nampak tak triple gedik gua kat situ? 

me : so, orang nak motor. nak skuter tau.. senang nak pergi balik kerja. 

haa... inilah niat sebenar aku. MUAHAHAHA. tapi aku yakin takkan dapat punyalah motor. ish. kena pikir idea baru ni. tapi kire okayla aku minta skuter je. kalau minta ducati? ai kena kawen dengan anak tan sri la gini minta dia belanja ducati~.. hohoho. 

mak aku pula kata, aku ni terkena demam hari jadi. bijak tau mak ni bagi diagnosis. mak patut jadi doktor je dulu. 

well guys, aku bakal mencecah umur 23 tahun! but there are some people will turn into 24 y.o in a next few days (3 hari lagi nak masuk 2014 uolsss).. 

weeee i'm still young.  

untung orang yang lahir hujung taun ni. macam aku wakakaka. 


5 comments:

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting