23 Aug 2011

hidung penyek

entry kali nih da takde pasal ayah. asyik citer pasal beliau je, bile lagi nak ada entry pasal aku??!! nak interframe pun tak bole grrr...

dulu masa aku masih lagi mengelap hingus pakai sapu tangan gambar hello kitty, aku ada seorang pakcik yang agak sengal. dia nih ada tebiat yang agak bengong iaitu menarik hidung aku sampai jadi warna merah (da macam kembar badut jadinya). kononnye nak mancungkan hidung aku.. tapi malangnye, sehingga kini hidung aku masih tetap penyek. cis, sia-sia je usaha kau tuh.. grrr!!!

aku : ibu, nape hidung orang penyek?? (mulut aku muncung macam tapir)

ibu : salah ibu sebab kawen ngan orang melayu. kalo ibu kawen ngan mat saleh, hidung ko tak penyek macam nih.

aku : erk??!! (maknanya aku kena cari mat saleh la nih???)

psssttt.. is there anyone from uk, london or US that read my blog?? lalalalalala..

p/s : kalo korang ada angan-angan nak kapel ngan bangsa asing bole. tapi jangan plak ngorat mamat nigeria mane ntah. tak pun mamat bangla ke. "hai adik manis".. erk???!!! geli euwwwwwww...

***skang aku sedang menanti 1 kad raya yang tak sampai-sampai lagi kat umah. grrrr..!!! ko telan kad aku ke posmen oiii!!!!!! kad yang aku hantar kat dia bole plak sampai dalam masa 3 hari je. tapi kad yang dia hantar kat aku nih da amik masa seminggu tapi tak sampai-sampai lagi. ish. (marah benor nih hahaha)




45 comments:

  1. HAHAHA!! erh.. mat2 bangla tu awesome kot! silap ari bulan. tikar kat umah ko tu..
    hari2 boleh tuka.. xpayah tunggu raye. hehee :)

    ReplyDelete
  2. hehe..jom la cari mamat salleh yg idung tgi2...ngeh3..

    idung ila pun penyek la...hehehhe

    mana pergi dah kad raya tu ha...heheh

    ReplyDelete
  3. adik maniss.. mau apa?? haha. baik pny bangla..

    ReplyDelete
  4. woi kawin dgn bangla la
    hidung anak hg terpacak je habaq hg
    hahahhaa

    psst2,posmen penang lembab kot noh. hahaha

    ReplyDelete
  5. hahahaa..cari la mat bangla..konpem hidung mancung..

    woii..posmen dah cuti raya..kau tunggu la lepas masuk u balik baru sampai kad raya rumah kau..hahaa..

    ReplyDelete
  6. nak yg kore pnye , agk2 dpt tak ? haha

    ReplyDelete
  7. aku dok zimbabwe. aci dak?

    ReplyDelete
  8. bangla hidung mancung tu..tak nak ke??adoyaaiii..rugi la kau!

    ReplyDelete
  9. hahaha lucu dgr..tp kan org tua2 mmg suka tarik2 idung kita..time baby la..spy kononnya mancung bila bsr nanti =P

    kawen foreigners? hehehe pe slhnya kalau jumpe yg baik kan..yg x elok tu hrp la x dpt

    ReplyDelete
  10. tu hero vampire diaries. Damon. haawwttt gitu.

    kad raya tu tak sampai2 mungkin kah terlupa tulis alamat? jeng jeng jeng...

    ReplyDelete
  11. ko bukan nk mamat korea y xde eyelid tu ke??

    ReplyDelete
  12. tuh dlu mie.. skang ak nk mat saleh plak ahakzz..

    ReplyDelete
  13. Kolej dkt ngan steakhouse?kat w.maju ke beb

    ReplyDelete
  14. Kolej dkt ngan steakhouse?kat w.maju ke beb

    ReplyDelete
  15. kesian mat bangla..diskriminasi..aha

    ReplyDelete
  16. Urm jue x abis lg troka kpg br tu
    Tiap kali pgi, cuma lepak kat ayam penyet ria sbb kalau p jauh2 sure sesat hihi. Hanie pro ngan kpg br =)

    ReplyDelete
  17. haha..hidung penyek rupenye..hak3

    ReplyDelete
  18. eh mama azie pun selalu buat macam ni..
    katenye kalau asyik tenyeh hidung nnt penyek..haha..
    sampai sekarang azie dok perbiasa buat mcm tu ;)

    ReplyDelete
  19. setem cukup 60 sen tak dy hanta tu? ahaaa?

    ReplyDelete
  20. benggali jual karpet pn boleh je ..
    hensem mcm shah rukh khan :D haha

    ReplyDelete
  21. hahahaha... entah2 posmen tuh dah letak kat raya tuh kat rumah dia... keh3..

    ReplyDelete
  22. wooo,

    mamat bangla pun hidung mncung jugak !



    aahhahahahah.

    ReplyDelete
  23. aku selalu pegi kat HR Steakhouse tu bab suka makan western. kolej ko belah mana beb. jangan jangan selalu je teserempak kan. kan.

    ReplyDelete
  24. akak pun idung penyek..mata plak sepet..huhu~

    sila g ngorat international student kat UIA..heheh~

    ReplyDelete
  25. bangla pon hidung mancung gak..bollywood pon ade..haha

    ReplyDelete
  26. kad dari dia?siapa dia?heheheh

    ReplyDelete
  27. Hanie mesti tgur ko punya lah kalau tserempak

    kalau kenal kan hihihi

    ReplyDelete
  28. yeah that's right. aku kene print besau besau pic budak suka tido ni. in case aku jalan jalan makan makan kat kg baru aku tayang pic dia. hahahaha..mana tau la empunya pic datang tegur. hahahaha

    ReplyDelete
  29. oke....jwpan mak mmg style la...




    hehehehe...

    ReplyDelete
  30. piun letih da tu nak mengantornye . puasa :D haha

    ReplyDelete
  31. ahahah...sabar jewla..
    da mmg mcm tu...terima la seadanya..hehh

    ReplyDelete
  32. haha kenapa baca mcm kite dgr nada suara hassy chan ni ek?haha

    ReplyDelete
  33. haha.. dgr tang mananye bobo oiii.. hahahahaha..

    ReplyDelete
  34. mat bangla tu la hidung di abuleh wat sangkut hanger,muahahahahahhaha!

    ReplyDelete
  35. klo mamat negeria takpe lagii..
    klo mamat bangla tu bahaya..
    hahaha!

    ReplyDelete
  36. aku tunggu posmen gak.. sobsss

    ReplyDelete
  37. hahahahah
    celah mane aku nak cari pak arab ni
    hihihi

    ReplyDelete
  38. abang posmen dah cuti..sbb tu kad tak smpai2..ehehhe

    comel ape hidung penyek.kakaka

    ReplyDelete
  39. hidung penyek x leh pakai spek ray ben ngn smpurna ahaha

    ReplyDelete
  40. hahaha... amoi.. mau cari mat salleh ka.. macha tanak usha ka?? hahahaha

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting