15 Sep 2011

kena umpan

hajat di hati takmo balik umah minggu nih. (bajet bukan anak manje lerr tuh).. dengan lajunye tangan aku menghantar mesej kat mak aku yang aku tak nak balik umah. bile dapat je mesej yang aku tak nak balik, terus mak aku call. nampak sangat aku nih anak kesayangan dia mwahahahahaha.

(fon berbunyi lagu cnblue)

aku :  nape call nih ibu??

ibu : tak nak balik ke malam nih??

*pikir selama 2 minit*

aku : hurmm.. takmolah. ada hal.

ibu : ibu nak masak sambal ketam malam nih. tak nak balik ke??

*tanpa berpikir walau 0.000001 saat!!!*

aku : cakap kat ayah orang balik malam nih. suruh dia ambik.



=.=".. dengar je mak nak masak sambal ketam, terus nak balik umah. haishhh..

p/s : pandai mak aku guna sambal ketam nak umpan aku balik umah.. bab makan, laju jekk!!


*cikbulan syg, jangan mintak putus ngan ai.. ai merayu!!!.. hukhukhuk (aku bukan lesbian)

*aaron ajiz : minggu depan ai balik umah mak u plak ye... hehehehehe (gedik)


44 comments:

  1. aku pon nak jgk. sambal ketam tu. hahahh

    ReplyDelete
  2. hoho.. sambal ketam tu.. sedapp kot.. rugi kalu xblk utk makan... hehe

    ReplyDelete
  3. waa sambal ketam
    upload la pic.
    nak tengok rupanya mcm mana.
    bunyi enak. hoho

    ReplyDelete
  4. balik leklok.. ang ni xleh kena umpan makanan sikit..

    ReplyDelete
  5. hahaha..penangan sambal ketam! =p

    ReplyDelete
  6. kakakakkaa
    terus tergugat iman den dek ketam sambal ye
    kikikiki
    balik la ye..conoknye dkt umahhh
    hehehhee

    ReplyDelete
  7. oke...1000x like....


    meh sini sket......n blk jauh T_T

    ReplyDelete
  8. amboi. laju je ye! anak mak ni. eh. haha

    ReplyDelete
  9. lamo betul pikir..2 minit..haha

    ReplyDelete
  10. hahahhaa...i pon dah selamat tiba d umah 3pg td..yeaiiii

    dpt sambal udang dgn masak lemak kepah campur nenas..woooooooooo

    ReplyDelete
  11. sambal kentam buat umpan hahahaha

    ReplyDelete
  12. kerana sambal ketam, manusia snggup berubah~
    HAHAHAHA :P

    ReplyDelete
  13. putus jugak..:/..u lukAkan hati i darling..(aku bukan lesbo jugak..hahaha)

    ReplyDelete
  14. hahaha sedap tu sambal ketam. rugilah kalau tak balikkk :P

    ReplyDelete
  15. mak aih~

    sama la ngan aku weh~

    mak aku pancing aku ngan makaroni bakaq die~

    pastu terus aku sampai depan pintu umah da~

    cis~ aku makan sampai habis woo~

    ReplyDelete
  16. haha.. lepas ni, boleh r aku guna sambal ketam utk umpan ko.. huhu.. tunggu ye..

    ReplyDelete
  17. haha..seriously pandai gila la mak has..
    kalau azie pun tak fikir dah..terus ckp nak balik je..hehe

    ReplyDelete
  18. Nice blog posting, i'm very interesting to stop to your blog site.

    Dont forget to visit my blog here and here

    ReplyDelete
  19. mesti ang duk miscll kat mak ko tu hat mak ko call balikkan?ye dak?hahaha.... kesimpulannya,ko manja,haha fullstop :P

    ReplyDelete
  20. hhahahaha ! ngek betul lah :D
    pndai mak die umpan :D hahahah
    pdn muke

    ReplyDelete
  21. perghhh..sambal ketam..meleleh air liur gua..haha!

    ReplyDelete
  22. aku datanggg..

    perghh..ketam..sedap kot..syok la rmh dekat..anta sini sikit weh..hahaha..

    ReplyDelete
  23. amboi, tak hupdate ni. Tengah makan sambal ketam lagi ke ?


    LALALALALALA.

    ReplyDelete
  24. mmg gile sambal ketam ye..kenapa dgn cik bulan tu?minta2 putus plak die haha

    ReplyDelete
  25. Nsb ko x ltk gambo sambal ketam, kalau x tliur aku. Faberet tu weh

    ReplyDelete
  26. hahaha..baru sikit jer tu..dah termakan umpan..hahaa

    ReplyDelete
  27. sambal ketam fevret kotttttttt. sodappnya. kim slm kt sambal ketam eyh :P

    ReplyDelete
  28. hahah.nampaknye kau tewas dgn dugaan. :P

    ReplyDelete
  29. bes gila smbal ketam...
    erhhh...
    pos sini skit..ngeee
    kalau lamak aku mcm tu jgak,
    ni tak,
    aku nak ckp blik je,
    die ckp tak pyah la..
    ssh...muahahaha

    so sadddd....erkkk

    ReplyDelete
  30. kene psiko ngan sambal ketam...haha

    ReplyDelete
  31. hehe...

    saboor je la..baru umpan sambal ketam tu...hehe

    bestnya...nak balik rumah jugak..huwawaw

    ReplyDelete
  32. hahahaha... umpan dia dah kena tuh... huahahaha..

    ReplyDelete
  33. feveret kowt sambal ketam. kalo aku balik sabah mesti mak aku masak jugak..huhuhuhu..bak sini sikit.

    ReplyDelete
  34. haha pedas tak?kalo pedas, mmg akoo tolak tepi
    =p

    ReplyDelete
  35. hebat sgguh umpanan mak ...nk jugak..teheee

    ReplyDelete
  36. ceh.. pantang kena umpan ketam.. haha

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting