4 Nov 2011

tag!!

baru-baru nih, aku kena tag dengan bulan si comel.. oppss baru-baru ke?? mwahahaha.. sebenarnya dah berkurun aku kena tag.. tapi baru sekarang nak buat. almaklumlah, ai bzzz... kalah tan sri najib hokeh.. adesss banyak soklan nak kena jawab nih.. terasa macam aku nih retis yang kena soal ngan wartawan melodi plak.. nasib baik takde soklan berkenaan ngan skandal antara aku ngan aaron ajis.. hahahahampehhh nyewwww minah nih..

nama sebenar awak dan nama manje dalam keluarga/kawan??
oh awak, kalo nak tahu nama sebenar saye, kenalah belanja ais kim satu.. boleh??? hoho.. nama manje aku ada banyak. hassy chan,  hasseo (sempena nama romeo), comel.. (erk???).. hahaha.. yang comel tu sila percaya sepenuh hati.. dapat pahala tau. u ollsss, abang aaron ajiz panggil aku sayang je.. mwahahahaha.. gatai nyeww abang aaron ajiz nih.. malu-malu tapir dibuatnye.. (bini dia tak baca blog aku kan???)

bila diri sangat sedih atau teruja, siapakah orang pertama yang kamu kongsikan perasaan itu??
ikut suka hati aku nak bagitau kat sape hahaha.. ikut mood bebeh.. jaranglah aku cerita kalo benda sedih-sedih nih.. tapi, kalo benda gembira, satu dunia aku jaja citer tuh hakhakhak.. ada aku kisah??

umur awak dan hadiah awak paling sayang??
umur aku baru 12 tahun.. baru darjah 6.. muda lagi tau..  mesti korang rasa macam tak percaya je kan??.. tapi memang patut pun korang tak percaya mwahahaha.. dulu, aku pena dapat rantai dari dua orang kawan.. tu kirenya salah satu hadiah kesayangan aku la...

jenis ladtop yang kamu guna sekarang?
aku pakai apple  dell jew.. warna putih.. melambangkan diriku yang suci murni dan yang begitu baik hati..

hobi dan minat kamu
hurmmmm... errrrrr..... ntahhhhhhhhhh... oh ya, aku hanya minat aaron ajiz.. tettttt..

bakat terpendam dalam diri kamu
membuli??? tapi rasanya jawapan yang paling tepat ialah kena buli.. =.="

masih solo atau tidak.. nyatakan sebab
masih lagi belum jadi bini orang.. umur 12 tahun mana bole kawen lagi... !!

p/s : aku tag sume yang baca entry nih mwahahahaha.. *gelak macam setan*

oh ya, aku tak jawab pun sume soklan yang ada.. malas dowhhh nak menaip... (hampesss nyer budak)..




35 comments:

  1. hai adik dajah 6.
    adik dajah 6 minat kl gangster tu ye.



    XD

    ReplyDelete
  2. 12 tahun konon! ni bini aaron ajiz sedang baca ni,haha

    ReplyDelete
  3. bakat terpendam bukan tido dlm kuliah secara tegak ke?? hahaha

    ReplyDelete
  4. adik.. bila ea result UPSR nak keluar? haha~

    ReplyDelete
  5. ko yang susah susah nak taip soalan. copy pes sudah.

    sapa soh ko jawab panjang2 kan dah penat nak taip jugak. muahahahaha.

    aaron ajis tu kenal ko ke. curious aku.

    ReplyDelete
  6. jawapan sume sengal hahaa...
    btw, hebakk2 ~~

    ReplyDelete
  7. apa hubungan kau dengan laki aku ni ha???

    -bini aaron ajiz

    ReplyDelete
  8. chewahhh..hehe...abg aaron ajiz ada kat tb tadi..tgk x..ehheheh

    ReplyDelete
  9. bakat terpendam adelah buli? wow :D

    ReplyDelete
  10. mohh jumpa aku nak buli kau hahhahhahahhaa

    ReplyDelete
  11. hahahaha... sah2 aq tak percaya ko budak darjah 6... muahahahaha...

    ReplyDelete
  12. bila aku baca balik, aku rasa macam aku yang jawab soalan ni... hoho...

    ReplyDelete
  13. hehe. nice. free2 lawat blog kami :)

    ReplyDelete
  14. 12 tahun ? tipu takle raya. Deal or no deal ?

    ReplyDelete
  15. sape agaknya yg mulakan benda ni ek?huhu

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari Raya Aidiladha
    kepada semua Umat Islam Seluruh Dunia
    Terutamanya Pembaca Setia Saiazuan Blog (",)

    ingat,
    berhenti makan sebelum kenyang hehe

    ReplyDelete
  17. rugi betui bulan sicomel tanya pasal umur tuh.. mesti dia tobat xnak ty hang lagik..kekeke..

    selamat hari rayer hassy chan!! ",)

    ReplyDelete
  18. 12 TAHUN? banyaklah! :P

    tak caya tak caya! *MEMBERONTAK*

    Bakat terpendam kena buli?

    haha kesian kesian.

    ReplyDelete
  19. asal x nk cakap umor yg sebenar??ko takut ko tua dari aku er?kemon la..tngok wajah ko pn aku dah tau ko mmg kakak dari aku..haha

    ReplyDelete
  20. yelah..dh tau ko mnt harun ajiz jerk!..hihihihi..

    selamat hari raya weh..

    ReplyDelete
  21. jawapan mcm minta lempang.kahkah

    ReplyDelete
  22. aku sangat suke gadjet kaler putih!tapi lappy aku kaler pepel.hu3

    ReplyDelete
  23. membuli?

    hahaha. ok la kottt

    ReplyDelete
  24. jawapan ko ney boleh buat karangan 5 perenggan ko tau tak? hahaha

    ReplyDelete
  25. haha ampeh..sumenye tak mjwb soklan.

    ReplyDelete
  26. hahaha...darjah 6 ye dek......cntik laptop adik wrne putih..hahaha

    ReplyDelete
  27. hai , kalu kau 12 tahun , aku 5 taon la , haha

    ReplyDelete
  28. hahaha ngokngeks

    yg paling tk tahan umoq drjh 6 tu la

    tk bley blah

    ReplyDelete
  29. keciknya darjah 6. oh, nak gelak gak :D :D hua hua hua..

    *aaron aziz oka larh~ :P

    ReplyDelete
  30. hehe..nak jawab tu panjang berjela..hehehe..pok dahi sutey

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting