21 Sep 2011

adoyai cik jiran

kat depan balkoni umah aku boleh nampak balkoni umah jiran aku. kirenya kalo aku usha dia tajam-tajam pun bole. nasib bek ko pompuan, nyah!!.. kalo laki, konpom da usha. HAHAHAHA.

malangnye kan, jiran aku nih suka benor bergayut kat balkoni umah dia nih. aku tak ksiahlah kan ko nak bergayut cam monyet ke beruk ke. tapi yang menyakitkan hati ialah bile bergayut je mesti dia gadoh ngan bf dia kat fon. ok fine.. gaduhla puas-puas. tapi janganlah meraung-raung sambil nangis-nangis depan balkoni umah ai.. pening mak nak.. mak nak study nih. huhuhu T_T.. satu umah bole dengar suara u tau!!!

rumate 1 : memang nak kena baling ngan spender kite yang tengah banyak tergantung-gantung jugak kang.. memekak giler..

rumate 2 : kita baling pakai spender yang tak cuci lagi. bior padan muka dia hakhakhak

rumate 1 : aah kan.. baling yang tak cuci lagi. biar pengsan terus time meraung-raung tuh.. senyap sikit..

rumate 3 : datang sekarang!! datang sekarang!!! (mengajuk jiran yang sedang meraung) mwahahahaha

rumate 1 : siot nak mengopy ayat pompuan tuh.. tak habis lagi ngah meraung tuh..

rumate 3 : kak, cari laen je kak. tak penat ke hari-hari bergaduh kat balkoni tuh..

rumate 2 : tau takpe.. kat kg baru nih banyak laki encem hahaha..

p/s : tengok, rumate aku pun dah tak tahan hahaha.. kalo meraung seminggu sekali takpe. nih hari-hari kot. campak dari tingkat 20 baru tau mwahahahaha.. *kejam*

nih baru kapel.. belum jadi laki bini. aku tak tahulah kan pe jadi kalo dia da kawen nanti. agaknya periuk pun terbang. kalo duit terbang masuk dalam umah aku takpe gak hakhakhak.. *kaya den*




46 comments:

  1. amboi. romentik gaduh nangis2 kat balkoni? tembak je dia. haha

    ReplyDelete
  2. apa nie citer psal spender lak dia~
    eeewwww..
    HAHAHAHAHA :P

    ReplyDelete
  3. haha totally annoying nye orng.. sbr ye.. :)

    ReplyDelete
  4. ko ikat je jiran ko dlam tandas.. kompen x lari punya.. bg dia cakap dlam tandas r.

    ReplyDelete
  5. erkkkk... baling dekat aku je la spenda yang tak basuh lagi tu... agak2 berapa boleh lelong ek?

    ReplyDelete
  6. muahahahah sabo jeakla..macam2 hal la..sabo jeakla..

    ReplyDelete
  7. hahahahaha...makin hilang suara aku gelak baca entry ko neh. ish ish tahan nya bf dia dgr die memekak mekak. ko ambil pembersar suara korng jerit kat dis ramai ramai. kompon dia pengsan jatuh dari tgkat 20 tuh. muahahaha.

    **woi.makan kat hr tak ajak. cis!

    ReplyDelete
  8. hahaha.. nak spender AA pon bole,xde hal.. :P

    ReplyDelete
  9. weiiii,kesian balkoni ,hari-hari balkoni tu dengaq dia gado,hahaha

    ReplyDelete
  10. penah gak kes camni. kt ostel lah, kat tangga keje menangis je ckp ngn boipren. menangis jerit2. slamat kitaorg tak kena histeriaaa memalam terkejut dgr org menangis. hahaha

    ReplyDelete
  11. hahahhaha..weyh,,dari baling ngan spender,,baik ko baling ngan stoking busuk,,aku rasa sopan sikit..hahahaha..

    ReplyDelete
  12. kalau laki bini, simbah asid la.
    haha
    ala, pergi je kt balkoni tu,
    tengok muka dia ramai-ramai.
    apa reaksi dia ?
    kena maki pun tahan je asalkan mulut dia diam dri meraung tu!

    ReplyDelete
  13. hahaha..boleh gilo nih..
    azie dulu pun penah jugak dengar org menangis luar bilik masa dekat hostel..
    pastu kadang-kadang saje pasang telinga la buat-buat keluar bilik la..
    hahahahaha..

    ReplyDelete
  14. mak aiii , baling spender , tak menahan ! hahhaha

    ReplyDelete
  15. dah macam drama korea je heroin hero nak betemu asyik tak lepas lepas. waaaahhh gitu.

    nanti la ada masa gather sape sape yg dok dkt2 kl ni kite jumpe.

    ReplyDelete
  16. hahahaa anak wak mail baling stokin bro sambut huhuu..

    ReplyDelete
  17. klu sok dia ada lagi meraung. korg jerit jewla. suh diam. hahhaaha

    ReplyDelete
  18. haha..ni mesti kes xsenonoh spenda bertabur ni..haha..alah..kalo org dcamtu korang la ramai2 ejek dia pura2 bgadoh lam fon mcm dia buat..kompom meriah..siyes..=D

    ReplyDelete
  19. xyah baling ngn spender..baling je ngn bra..haha

    ReplyDelete
  20. wahahhahha..
    sadis gila wei...
    cmpak sikit spen***,habis pengsn..
    muahaha..lek3..
    jgan gne kkrasan scre mental..hak3...
    soletip je mlut die,kan senang...ngeh3

    ReplyDelete
  21. hahahaha..kejam giler nk baling spender..klu xcukup kt bilik aku pn berlambak..hahahaha..

    baling la lesung batu ke..target betul2 kt mulut dia.kasi tersumbat. cnfirm snyp terus..

    ReplyDelete
  22. jangan pula esok lusa tgk jiran tu terbaring kat bawah haha.. kena jaga2 tu..

    ReplyDelete
  23. gila pengotor gks kan smpi perap spender..


    wakakakakkkkaaaaa.

    ReplyDelete
  24. break lagi bagus lahh..
    nak lebih kejam lagi baling la spender yang paling besar yang boleh muat kat kepala dia haha..

    ReplyDelete
  25. hahahaa...xder menatang..eh bendalah len ke nak baling..:P

    ReplyDelete
  26. pe kata kamu plak g testing meraung kat balkoni die tu..tgk ape die nye respond..ngehe~

    ReplyDelete
  27. cakp je kat pompuan tu.. gatal sgt g kahwin.. klu nak nangis pun g ar nangis dalam toilet.

    ReplyDelete
  28. rekemen aku kat jiran ko tu..haha

    ReplyDelete
  29. Gilo dkat pe balkoni umah smpi leh dgt ke aweks tu ckp kuat hihi

    Beb, smlm nyembang ngan hanie psl ko
    Ko kalau trun TS, roger la beb. Kita go for drinks. Dan kitaorg bkn nak pomot MLM. X kosa! Hahaha

    ReplyDelete
  30. hehehe..tembak jer dengan ubat bius..biar senyap sikit..hehehe

    ReplyDelete
  31. sabo jela. sy pernh ad rakan sbilik msa g kem dulu. dh la gayut.. x kluar bilik lak tu.. aa, sbo jela. getik ;p

    ReplyDelete
  32. la ye ke..xpe pas ko x bz je la =)

    ReplyDelete
  33. Balas balik ..buat lebih 'hebat' dari jiran tu ... cari masa dia rehat2 kat balkoni tu pastu korang pura2 la gaduh ngan bf .... :)

    ReplyDelete
  34. kahkah. lawak je.

    ape kes tiap2 ari nak nanges2 bagai sbb gaduh ngn pkwe. buat bazir air mata je dik oi

    ee, kalu ak la. ak sound direct je atas muka dia. padan muka dia buat memekak je tahu!

    ReplyDelete
  35. haishhh mmg xpenat ke gaduh hri2... kalu xgduh lg best...

    ReplyDelete
  36. ade jugak mangkuk mcm tu..humban je dari balkoni tu...haiyoo...

    ReplyDelete
  37. jgnla cmpak2. huhu sian die.. haha

    jom kita solat?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-2.html

    ReplyDelete
  38. haha...mmg tiap2 ari jadi stalker percuma la kan..XD

    ReplyDelete
  39. kire romantikla tu kalau meraung raung

    ReplyDelete
  40. aigooooooooo
    die kene dok dlm bilik kalis bunyi
    seng dunia owg lain
    hehehehe

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting