18 Apr 2011

ape kejadah la...

nape aku rasa len macam je bila nak post entry baru ini??? hmmm plik.. (sebenarnya sleeping_maniac90 terlupa yang dia pena mengatakan yang dia takkan update blog melaenkan exam da abis pada post yang lalu >> tanda penyakit pre-nyanyuk yang tak berapa nak kronik).. ooo ad erk aku kata cam tuh??? (pura-pura tak ingat).. kalo ada pun aku kata cam tuh, peribliskan semua itu.. ini blog aku.. so suka hati aku la kan.. hehehe..

     sebenarnya bukan ada pape story sangat pun yang aku nak share.. cuma aku teringat masa aku nek ktm beberapa bulan yang lalu. disebabkan ada hal yang tak dapat dielakkan, aku terpaksa pergi ke satu tempat dengan menaiki ktm. punyalah lama perjalanan aku. sempat gak mata aku skodeng kiri-kanan.. manalah tau ter'usha' mamat-mamat encem.. rezeki woooo!!!.. leh la aku nak kenyit-kenyit mata jual minyak zaitun.. bajet aku nih cun sangat je.. masalahnya takde mamat encem yang aku dapat skodeng.. T_T

     masa nek ktm tuh, aku duduk kat bahagian koc wanita.. (cam ne nak skodeng mamat-mata encem kalo duk dalam koc nih,, ce cite sikit sleeping_maniac90. ko duk dalam ktm nih sampai jadi rangka pun lom tentu dapat tengok).. disebabkan aku tak dapat usha mamat-mamat encem, aku usha la benda len.. kebetulan, masa aku tengah duk usha-usha, aku terpandang la akan dua makhluk di ada kat depan aku. pening gak pale otak den.. sekali pandang cam jantan.. dua kali pandang pun cam jantan.. tiga kali pandang baru tau pompuan.. aku mula2 memang nak marah ar kan.. mana taknya.. ni kan KOC WANITA.. buta ke apa.. kalo encem, takpe gak.. (orang encem wajar dimaapkan) tapi nasib baek pompuan..

     pakaian memang da 720 darjah jauh bezanya dengan pakaian gadis melayu terakhir.. stail pun da cam jantan yang tak cukup testosterone.... rupa lembut pompuan tuh still leh kenal lagi ar.. aku da pelik.. nak sangat jadi cam jantan.. tapi masuk gak dalam koc wanita.. sedar diri pun... ingat da lupa yang anda berdua ni pompuan.. tol2 tak faham..nak jadi laki ke pompuan???!!!!!


p/s : pompuan jadi laki, nampak encem ke???... sesungguhnya setiap ciptaan Tuhan itu cantik.. tak perlulah kita nak mengubah ciptaanNya.. aku sayang diri aku (tibe2)..

minggu exam nih memang memenatkan.. fuh... 

No comments:

Post a Comment

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting