18 Jul 2011

... tahniah ...

selamat pengantin baru..
selamat berbahagia..
selamat ke anak cucu..
blablabla...
(betul ke lirik yang aku bubuh nih?? ok, stop nyanyi!! aku da dengar bunyi guruh berdentum di langit)

aku sebenarnya wat entry nih just nak ucap selamat pengantin baru kepada sedara aku..
dia baru je nikah sabtu hari tuh kalo tak silap..
cun orangnya..
sebaya gua lak tuh!!!
laju jek kan ko kawen..
perghh.. perghh..
korang bile lagi??
aku pun bile lagi???
(tak mo pikir leh tak???)


_nih lah gambar kawen sedara aku tuh_
_sedara aku yang pompuan tuh_
_cun kan??_
_tengok la sape sedara dia >> iaitu aku mwahahaha (hassy_chan, jangan nak perasan yang ko cun ok!!)_

p/s : gambar nih aku curik dari fb beliau.. harap2 beliau tak saman aku sebab curik gambo dia.. hehehe..
pe salahnya promote ko ngn laki ko kat blog aku yang tak femes nih?? kan kan kan??? hoho..

11 comments:

  1. cantek!selamat jugak ;p
    btw,kecik mcm kamoo..keh3

    ReplyDelete
  2. aiyok...ade org dah tingin nak kawin ..hahaha..

    psst:agak2 bile la turn kite eyh..hehehe

    ReplyDelete
  3. tuan blog ni bila nak kawin plak? kahkah

    ReplyDelete
  4. tahniah buat sedara tuan blog ini.. tuan blog ni bila pulak nak kawinnyer?

    ReplyDelete
  5. ika >> kitorg sme tggi je wei...


    cik bulan >> tu la.. bla turn cik buln?? jgn lpa jmput lalalala


    ca'ah >> jgn dtnya psl tuan nyer blog hahahaha.. lmbt lg..


    adan >> lmbt lgi kot.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. umo ko bape? ekekekeke....

    ReplyDelete
  7. cntik la gmbr... ko ni mmg stalker la..

    ReplyDelete
  8. syiq >> ak jd stalker ngn cra bhemah hahahaha..

    ReplyDelete
  9. gary >> time kasih hehehe (aik npe ak lak y ckp time kasih??)

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting