5 Dec 2012

bersyukur

asal tension je, update blog.. tabiat apekah?? haha!..

dulu masa kecik-kecik, nak sangat jadi cepat dewasa.. bila sekarang dewasa jadi anak dara comey lote (puihhhh), mula lah nak jadi budak kecik.. sebab?? tak sanggup nak hadapi dugaan hidup.. bila dah besar ni, akal dah semakin waras, ada perasaan and then banyak benda nak kena pikir pulak tuh.. haishh..

cuba bayangkan kalau Allah bagi aku jadi budak kecik, konpem lepas tu aku nak jadi dewasa balik.. sebab?? rindu dengan kawan-kawan yang aku ada sekarang.. ececece, bajet suweeettt pulak kau ni kan..

konklusinya, manusia memang tak reti bersyukur.. sobsobsob T_T..

oh! lupa aku ni manusia.. okbai haha!

7 comments:

  1. omo..i baru pasan yg blog u dah lain..dah lama sgt tak jenguk sini la katakan..hoho

    ReplyDelete
  2. Sekrg aku tanya ko blk, klau ko dpt peluang untuk lahir semula, ko nk jd sape.

    ReplyDelete
  3. weee..sweetnyewwww..hahaha..

    xpe cik kuat tido. masalah tu mematang kan kite. semua org ada masalah.org yg xda masalah tu alien nmnya..hikhikhik..

    ReplyDelete
  4. biasala tu idop

    jom kita brkehidupan oh yeah

    ReplyDelete
  5. tapi bagi aku kalau ingt ingt zaman kanak kanak sgt laa besttttt..

    ReplyDelete
  6. hiiii semua org nak jd kecil blk so spe yg nak membesar n fkirkan mslh2 yg ada ni hihi :p

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting