9 Mar 2011

..taaruf..

assalamualaikum..

1. serba sedikit mengenai anatomi manusia bergelar sleeping_maniac90

-rambut : maap, takleh nak bagitau.. aurat!!
-muka : hmmm.. payah den nak terangkan.. senang citer muka cam manusia tapi bukan alien...
-badan : kurus tapi bukan keding.. pendek tapi bukan kerdil.. ada 2 tangan, 2 kaki, 10 jari tangan n kaki...
macam ni ke??? atau.....

 ini???? hmm.. korang pikirla sendiri...

2. kenape sleeping_maniac90???

jawnpannya mudah jew.. sebab aku nih memang kaki tido sejak dari zaman sperm n ovum bercantum untuk membentuk diri aku hinggalah sampai aku da berumo hampir 21 taun.. memang takleh nak ubah.. da memang ada dalam genetik aku kot... aku ingat lagi masa aku kat matrik. kawan aku da memang stand by duduk kat belakang aku sebab nak tendang kerusi aku kalau aku tertido dalam kuliah.. bapak brutal budak tu.. sampai sekarang aku ingat. kat universiti pula, kawan aku akan skodeng aku bila aku tengah tido.. yang sengalnya, bukan nak kejutkan aku bangun tido, tapi gelakkan dan ejek2 aku. nasib baek tak kantoi dengan lecturer. bole pulak dorang kata aku ada penyakit myasthenia gravis. kalo korang tak faham, klik je kat link ni. pandai-pandai lah baca pasal penyakit ni. itulah sejarahnya nama sleeping_maniac90 ni. 

 contoh muka insan malang yang mengidap myasthenia gravis... (aku bukan salah seorang daripadanya huhu)

3. hobi??? benda yang diminati??

aku sangat suka anime terutamanya one piece ngan naruto!! feveret tuh!!.. (aku cop naruto ngn luffy.. jgn ada sesiapa yang berani nak hehe) aku da kumpul beratus-ratus episod (mod : bangga) tapi aku bukan otaku (siyes ni).. ak jugak peminat komik. sangat-sangat!!.. kat rumah aku, da ada 100 lebey koleksi buku komik jepun (of course la yang da ditranslate dalam b.melayu). kalo bab makanan pula, aku paling suka coklat ngan ais krim perisa coklat. meleleh da air liur aku ni.. 

 buku komik yang paling aku sayang....

ni pula, salah satu citer anime kegemaran aku.. hensemnya hero dia.. huhuhuhu


ni boyfirend ke 2 aku.. huhu malunya nak perkenalkan dia kepada korang...




taaaa daaaaa...!!! inilah boyfriend pertama aku... monkey d. luffy atau nama panggilannya luffy (budak getah)...


4. hmm... sampai sini sahajalah aku berceloteh.. tak larat dah nak celoteh lama-lama.. lagipun, kalau aku bercerita pasal diri aku, dari pagi sampai petang sampai pagi esok sampai petang esok sampai..... (tarik nafas dulu)... memang takkan habis...fuh...

No comments:

Post a Comment

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting