17 Mar 2011

tido

kemalasan menimpa... mata aku terasa begitu berat hendak dibuka. entah berapa juta ekor setan bergayut kat bulu mata aku ni. tolong la blah. aku nak study ni. bergayut kat mata aku ni, apa yang ko dapat. kalo bergayut kat pokok tu dapat gak ko berkenalan ngan monyet.
    bubblyphrontistery, sila lempang muka aku laju2. tapi sebelum lempang tu, make sure pakai losyen tangan jenama vaseline ke, baby johnson ke, supaya tangan tu lembut sikit. kang bercalar pipi aku kena lempang sebab mana tau tangan hang kasar cam kertas pasir. kalo nak lempang sila lempang dengan penuh kasih sayang...ko sayang aku kan??? hehehehe. aku bukannya nak cerewet ke apa, cuma riso kalo muka comel aku (bajet je lebey) rosak hehehehe




salah satu aktiviti yang boleh anda lakukan untuk menghilangkan mengantuk...tapi aku nak bagi tau awal2.. sumpah aku tak kan wat cam ni.. tido lg syok!!!!!


    

No comments:

Post a Comment

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting