16 Jul 2011

baju kurung


_ini baju kurung_

hari tuh, aku pergi skola lama aku.. ada jualan bundle.. saje je la nak tengok-tengok kan.. skali jumpa baju kurung ni (gambar di atas).. agak-agak baper harga dia???

ak rasa korang mesti malas nak pikir kan?? bek ak bagitau jew.. harga dia RM3 je beb.. tiga hinggit!!!.. bapak murah.. kain dia da la elok lagi plak tuh.. 

p/s : pena jumpa tak baju kurung lagi murah dari ni?? kalo free toksah citer ye.. aku sekeh sekor-sekor kang..   (sekeh manje-manje je)..


9 comments:

  1. tak pernah jumpa bundle baju kurung hahaha

    ReplyDelete
  2. 3 hinggu??beli kt aku sdozen..nk bagi kat cikaro2..haha

    ReplyDelete
  3. murah giler..! setakat ni tak pernah lg.. sbb sy tak perah cari baju kurung.. ngee :P

    ReplyDelete
  4. peh..rm3 je?beli la bnyk2..nak jugak:D
    jual kat kelas..hehe

    ReplyDelete
  5. abu >> ni pn 1st time jmp bundle bju kurg..


    sifu im >> bnyk giler cikaro ko!!!.. haha


    adan >> hahaha agkla.. laki mne pki bju kurg..


    myhatiku >> hahaha.. rjin benor ak nk jual...

    ReplyDelete
  6. woahhhhhh! 3 riggit? biar betol...anway...festime dengar bundle baju kurung...hahaa

    singgah2 la sini plakye :)

    ReplyDelete
  7. aq tau mane nk dpt baju kurung yg murah.

    --> lam almari baju ko. bile ko da pakai baju tu otomoatik ia akan jadik murah,jd x laku , org x nak beli lau jual pon, dlm kate lain, jadik baju murahan. ngahaahaa zalemnye haku!

    ReplyDelete
  8. lot >> sngal r ko!! baju y ak da pkai, kalo dijual akn jd mhal tau!!!!.. mwahahahaah

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting