8 Jul 2011

bile aku terkejut

bile korang terkejut, apa korang wat?? menjerit sambil mengilai-ngilai seperti pontianak?? melatah??? hari tuh, adik aku ada bawak balik satu menatang nih.. dia lembik dan kenyal.. comel jauh sekali.. huduh je yang aku nampak..

nih pandangan dari atas
nih pandangan dari sisi

penat aku usha tuttt menatang nih.. tapi tak dapat teka jantina dia..
agak2 tumbuh ketumbit kat mata tak sebab asyik usha dia nyer tuttt????

masa tuh, aku duk menyangkung sambil tengok tv.. bukannya umah aku takde kerusi.. tapi ntah kenapa aku rasa lebih selesa menyangkung .. (aku tau pe korang pikir.. aku takde buasir ok!!!) pastu, aku rasa ada benda lembik kat leher aku.. senstitif bhai.. bila aku tengok je, terus terkuar perkataan b*b*.. amik ko!!.. terkejut punye pasal.. padahal da terang-terang menatang nih tikus.. nih contoh manusia guna mulut sebelum otak.. nampak sangat mulut nih laju je bab2 maki nih hoho.. nasib bek benda nih berlaku depan mak aku je.. kalo depan bakal mak mertua?? mampus!!.. kalo aku cakap perkataan ni depan ayah aku, konpem kene lempang je mulut aku tuh.. tak pasal-pasal jadi tebal bibir i cam angelina jolie plak ngeh3...


p/s : aku harap wang hantaran aku nanti tak berkurang kerana mulut ku ini .. plis plis plis dont... hehehehe..

6 comments:

  1. haha..lawak la yg jantina unknown tu..haha..khunsa barangkali

    ReplyDelete
  2. maybe...
    tp mmg xnmpk tuttt nyer hahahaha

    ReplyDelete
  3. xpe..xkurg..selagi ku disisimu tlg sumbatkan kain bila ko nak mengeluarkan kata2 yg akan menjatuhkan saham ko,ekekeke..

    ReplyDelete
  4. hahaha.. bgus2.. syg ko lbey la. ngeh3..

    ReplyDelete
  5. haha..macam blaja entomologi pulak :D

    ReplyDelete
  6. erk??? ento??? huk3... jauh giler dr topik nih hahahaha

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting