20 Aug 2011

carik calon







hai abang-abang encem
 nama kite betty si huduh cantik
kite tengah cari boypren skang nih
kite nak laki yang putih
comey dan babyface
bapakorangface pun bole la
kite suka laki yang tinggi
berat badan dia mestilah 50kg-60kg je
tapi 110kg bole diterima lagi

ada tak sape-sape yang sudi??
gay masih bole dipertimbangkan
tapi lesbian tak dilayan ye!!

p/s : konpem takde orang pedulikan pompuan nih kan? (pompuan ke?? haha).. cube kalo aku letak gambar lisa surihani, konpem ramai laki yang berduyun-duyun nak menggatal kan kan kan?? haishhh, nape la ramai yang mementingkan rupa.. sigh.

22 comments:

  1. agak2 la nk compare dgn yg ni..pergh!!! klau compare yg ni dgn gmbr sebelah die cam ne?haha yg sebelah ni lah yg lg cun kan :)

    ReplyDelete
  2. hahaha besa la beb..sape yg x memandang rupa now days

    psst: lawa lah header!!comei!!

    ReplyDelete
  3. haha..aku tak kisah pom..onn je betty..kah3

    ReplyDelete
  4. tu lah..lelaki semua sama ja!haha..

    ReplyDelete
  5. tp rasenye skg dh tak rmai pndang rupe kot...

    ReplyDelete
  6. Kite nak...kite nak...mak kite ckap xbek memilih auu..bsyukur dgn apa yg ada ddpan mata....hahhaa~~

    ReplyDelete
  7. hahaha
    betol!
    skrg nih sume nak lawooo jek
    x lawo
    x mo..adoiii

    ReplyDelete
  8. hah..nak salahkan laki la tuh..

    ReplyDelete
  9. apakata kasi meaw je,wakakakakaka! (nak muntahhh :P )

    ReplyDelete
  10. Hai betty. I sebenarnya lelaki. Nama I Murad.

    ReplyDelete
  11. ala.. berat tu ringan sangat. haha

    ReplyDelete
  12. konfius kejantinaannye..erkk:D

    nape la pentingkn rupe kn..haish

    ReplyDelete
  13. aq pun tak la kira rupa sangat... tapi kalau bagi yang ni, atok aq pun x nak... huahahahahaha!!

    ReplyDelete
  14. ade je yg x memandang rupa cuma seciput ajo..huhu

    ReplyDelete
  15. rupa asal kemas sedap je mata memandang kira orait la tu. ni jangan yang selekeh. muka pucat pucat je pastu rambut tak sikat.sape nak.

    ReplyDelete
  16. haruslahh..
    kalau letak aron aziz pun
    ramai pempuan beduyun duyun dtg..
    mr.bean je tak!! haha

    ReplyDelete
  17. huhu....sape tak nak bini or laki cantik/hansom...
    tpi jngan terlalu utamakan yg tu dah la...
    :)

    ReplyDelete
  18. Klau tak mmntingkn rupa pon org pk dua tiga kali nk terima :P

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting