18 Aug 2011

kena halau 2

sentap mak nok asyik kena halau jew. sobsobsob (sambil lap hingus putih yang meleleh).

aku : cantiknye rumah orang tuh. bile agaknya kita nak ada rumah yang cantik macam tuh. (blink blink mata i tengok rumah tu)
ayah : *tibe-tibe* ko kuar dari rumah nih. aku da tak larat nak bela ko. (muka bengis ala-ala hitler)
aku : hah?? (kening belah kanan terangkat ala-ala ziana zain)
ayah : hahahahahahaha (gelak golek-golek). ngah, (adik pmpuan aku) cube tengok muka dia << merujuk kepada aku
aku : cis. terkena gua. (tiru skrip drama rupenya)

p/s : ntah-ntah bapak aku ada hati nak jadi pelakon gantikan iqram dinzly tak?

revenge time bhahahahaha

ayah : bukak citer jejak rasul. citer cina apa yang korang tengok nih. blablabla (bebel)
aku : pak, kuar dari rumah nih skang. aku da tak larat nak bela bapak. nih aku bagi rm50. pandai-pandai la nak hidup. (celah mana aku nak cekau rm50. duit belanja pun ayah bagi haha) << tiru skrip drama melayu
ayah : hah?? (muka blur)
aku ngan adik : wakakakakakakakaka (gelak guling-guling)



p/s : mwahahahaha ingat ayah je bole jadi pelakon. lepas nih target nak dapat oscar plak. _???_ (erk?)

29 comments:

  1. ahhh
    family drama queen
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. haha..sengal je!bapak ngan anak 2x5..:P

    ReplyDelete
  3. giler ah..igtkan betol2 td..mmg padan muka lar..haha..=p

    ReplyDelete
  4. hahaahaha...best best..golek goelk aku gelak..

    ReplyDelete
  5. hahahaha.... bapak ngan anak serupa je... kah3!!

    ReplyDelete
  6. hingus putih?
    hingus ijau daa.. haha

    ReplyDelete
  7. haha..mampu je dua-dua nak jadi pelakon..
    amik la korang pelakon wanita terbaik dgn pelakon lelaki terbaik ;P

    ReplyDelete
  8. hahahah ! lawak jee ayah n anak

    ReplyDelete
  9. aha..sempoi je ayah..happy kn ade ayh mcmnie..ayah ikha pun boleh di bawak bergurau..:)

    ReplyDelete
  10. hahaaaa...jadi anak derhaka tuh..hahaaa.=P

    ReplyDelete
  11. tanggang betoi dah ni..:p

    **kad raya mana..i comel ni..hahaha

    ReplyDelete
  12. ak minah tanggang hahahaha..

    ***kad raya????? lalalalala (wat dunno) hahaha

    ReplyDelete
  13. guna aku ke? errr..mmg sporting la ayh tu.. :)

    ReplyDelete
  14. berlakon sgt pun tak elok tau !!



    AHAHAHHAHAHAHA

    ReplyDelete
  15. blh dh tu satu family jd pelakon..

    sporting abes..hehe

    ReplyDelete
  16. hehe....

    abah ila kalau nak buat lawak...dia lak ambil seriyus...huwawaw

    nakal la korang neh kenakan ayah lak..ehheheh

    ReplyDelete
  17. hahahahaha
    spoting gile ayah kau..
    kalau ayah aku..
    aku wat lawak..
    adik2 aku yg gelak kn aku..
    sebab ayah susah nk gelak..
    ngan ibu je bu nk gelakk..
    grrrr haha

    ReplyDelete
  18. p/s bagi alamat rumah boleyy??
    ngade sungguh..
    nak jugak org minta kat dy..
    haha!

    ReplyDelete
  19. hahahahaha.

    kalau saya, tak berani nak buat gitu.hahahaha

    lawak lawak!

    ReplyDelete
  20. ni family kuat berdrama ni hehe..

    ReplyDelete
  21. jangan terpengaruh sangat..haha

    ReplyDelete
  22. adek jadi pelakon tambahan... just melengkapkan skrip/... ehehe

    ReplyDelete
  23. haha bagus la ..
    anak beranak jadi pelakon :D haha

    ReplyDelete
  24. pengaruh samarinda kuat sngt ni fmly ko haha

    ReplyDelete
  25. hahaha maen blakon2 plop..
    cerie nye bpk kamu.
    =D

    ReplyDelete
  26. hahaha kemain berdrama sgala
    tringat iklan yg utk rancangan realiti tu
    yg satu family berlakon utk iklan
    ha!pilih kasih! =)

    ReplyDelete
  27. hahahaha
    adoiiiii
    kikiki
    memacam...

    ReplyDelete
  28. oh...ko ckp mcm tu kat bapak ko?ganAs betol...

    ReplyDelete
  29. LOL, yg ayah awk buat tu mst mnjd gle :D

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting