27 Jan 2012

kisah ayah lagi.. =.="

haishhh.. nih mesti ramai yang ingat aku ni anak manja kesayangan ayah.. sebenarnya ayah aku yang manja dengan aku dan bukan aku yang manje dengan dia.. hilang kemachoan aku kalo manje-manje nih mwahahaha.. tapi manje dengan pemilik tulang rusuk takpe.. ecececehhhhh gatai.. meh cubit telinga cikit..

hari tuh, tv3 ada duk tayang cerita hidustan tajuk 'mann'.. mesti korang tau kan citer nih?? toksah bajet hollywood sangat la kan kalo cakap tak tahu..

akibat terlampau tacing dengan citer ni, ayah aku pun tulislah kat fb dia cenggini "feeling tengok citer hindustan.. teingat zaman muda-muda".. untunglah orang tuh ada fb.. macam lah aku takde fb kah3.. zaman muda tuh maksudnya masa zaman jurassic park ke daddy ku??

kebetulan aku ternampak dia online kat sebelah aku.. time tuh aku tengah bukak ladtop aku.. pe lagi, aku sanggup pause dulu tengok heartstring.. bukak fb laju-laju dan terus komen "poyo hahahahaha".. pastu, laju-laju jugak aku sign out fb.. mwahaha.. memang dasar durjane la kan..

esoknye aku bukak fb je, ayah aku ada hantar mesej kat fb "hey orang sebelah, jangan menyibuk.. buat je keje awak tuh.. kau mana tau feeling tengok hindustan"


KAHKAHKAH.. tak cukup dengan message fb, dia wat status baru.. lagi sekali aku katakan, untunglah orang tuh ada fb mwahahaha.. status fb dia cenggini "orang sebelah nih poyo tahap tiga belas tau tak"


rasa macam tengah gaduh dengan budak-budak.. alahai ayah.. umur da 45 tapi perangai cam budak-budak..
tibe-tibe rasa best lak nak cari gaduh dengan ayah.. ada sape-sape nak join??





29 comments:

  1. Bestnya ada ayah yg masih muda remaja... hahaha

    ReplyDelete
  2. hehheheh....sempoiinya ayah...xpa..manaja2 dgn ayah kan.heheh..;)

    ReplyDelete
  3. hahahaha aku gelak baca entry ni.. comelnya ayah awak..

    ReplyDelete
  4. ayah ko comel la buat perangai gitu...hahaa *sile jgn salah paham*
    seriously haha :)

    ReplyDelete
  5. weh,muda ayah hg weh
    kawin muda eh ayah hg
    hg taknak kawin muda gak ke?
    kahkahkah ^.^

    ReplyDelete
  6. rasa nak join je,ayah kita tak macam tu tapi ayah kita baik..cuma diam skit skg ni bila mama takde..

    #fb jom..hahaaaa

    ReplyDelete
  7. siyes nak join! gile cool ada ayah mcm ni..ngehee~

    ReplyDelete
  8. hahaha siyes bapak ko comel..! =D

    bapak aku takde fb n time aku layan maan aritu die tak puas ati sbb die cakap bape kali tgk dahh..haha tp ak tgk jugakk.cite fevret tuu
    =p

    ReplyDelete
  9. hahaha siyes bapak ko comel..! =D

    bapak aku takde fb n time aku layan maan aritu die tak puas ati sbb die cakap bape kali tgk dahh..haha tp ak tgk jugakk.cite fevret tuu
    =p

    ReplyDelete
  10. hahaha..comel la encik rosli..

    *ko mmg anak ayah kn3..

    ReplyDelete
  11. wei gila,aku tatau pon ada cerita mann,kbai :P

    ReplyDelete
  12. hahaha..nak join nak join..
    bak sini akaun ayah has :P

    ReplyDelete
  13. haha,,kelakar gila ayah ko,,rajin btol dia layan fesbuk!

    sama je sengal macam ko..:p,,mesti kiut je korang ni kan.

    ReplyDelete
  14. hahahah.

    eh,mmg dah tua2 macam tu. kak aku yg dh tuaa prangai kalah anak dia -__-

    haha

    ReplyDelete
  15. Comek la ayah ko.
    ko kata xde fb tp bole login pastu komen pastu logout. Kahkahkah..memang poyotahap dewa lapanblas.

    ReplyDelete
  16. whoa..bestnye ada ayah mcm ni...:)
    u're so lucky..:DD

    ReplyDelete
  17. ayah dia sporting..eehehe sekian^^

    ReplyDelete
  18. owh ayah yang berjiwa muda...

    ReplyDelete
  19. ehehe.. comel je.
    abah den xdok fb pulok~ kih2~

    ReplyDelete
  20. erkk..haha
    terbaik ea ayah dye.he;p

    ReplyDelete
  21. ayah kau umur 15 tahun ke ? cool je dia main fesbuk tuu.

    ReplyDelete
  22. ayah manja dngan anak?hahah.sama ja pun.dua2 manja.:P

    ReplyDelete
  23. aceeeeeeeh..hahaha..pause heartstring xmenahan..:p..haha

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting