26 Jan 2012

anak wak mail-tag


hassy_chan
- tak berapa reti memasak.. tapi reti buat puding karamel.. belajar semata-mata untuk bakal suami kahkahkah
- masih study
- suka tidur..
- suka komik..
- minat one piece dan naruto.. 


soalan dari anak wak mail
1.    Nama penuh korang dalam surat beranak. nur hasnieza binti mohd rosli
2.   Tarikh korang dilahirkan. 29 december.. 
3.   Korang sekarang kerja apa/belajar kat mana? ukm.. sains bioperubatan
4.   Antara Aaaron Aziz, Adi Putra atau korang (bagi lelaki) mana lagi ensem? op kos aaron ajisku!! mwahahahaha
5.   Antara Neelofa, Lisa Surihani atau korang (bagi perempuan) mana lagi cun? nenek aku masa muda laaaaaggiiiiiiiii cuunnnnnnn..
6.   Antara Ustaz Azhar Idrus atau Ustaz Don atau Ustaz Izi Hj Ali mana lagi korang suka? ustazzzzz donnnn... encemnyeeeee (bak kata bapak aku)
7.   Kalau aku nak bagi korang hadiah, nak hadiah apa?yang masuk akal.jangan mintak mercedes ye! kalo mercedes xbole, aku nak villa sejibik ok!.. 
8.   Korang pernah tak rasa menyampah bila baca blog aku? takdenye nak nyampah.. kalo rasa menyampah, jangan harap aku nak datang komen kat blog ko, anak wak mail oiiiiiiiiiiiiiii... 
9.   Bila korang menyampah dengan seseorang, korang buat apa? 


hamekkk kauuuu!!!!!
mwahahahahaha

10.   Korang rasa ada tak orang menyampah dengan korang?sebab apa?
mesti ada punye yang nyampah ngan aku.. nobody is perfect.. kene tanyalah kat orang tuh nape nyampah ngan aku haha.. sebab aku rampas aaron ajis ehhhhhh??? 
11.   Korang rasa menyampah tak jawab soalan-soalan aku? kalo nyampah, ko nak buat apa? haha.. ok guro.. tak nyampah pun.. chill bebeh!!..

p/s : tak moh tag sesiapa.. okbai..




25 comments:

  1. sedapnya nama!
    ala2 gadis ayu gituu~
    hehe :P

    ReplyDelete
  2. kau tak kenal dapur la ni?haha..rindu kau dol

    ReplyDelete
  3. yeay..da byk tau pasal die~ ;p

    ReplyDelete
  4. pergh..kwn aku pn suka tgk one piece..

    ReplyDelete
  5. and..rupanya nm bapak kita sama la..hahahaha..

    ReplyDelete
  6. kembang boipren hg weh sbb hg bljaq buat puding karamel semata2 untuk dia. kahkah

    ReplyDelete
  7. oooo 29 Dis hehe...lbih sehari ;p

    ReplyDelete
  8. lawak gambar kucing tu..hehe..
    aaronn azizzzzzzz...
    tiba nak jadi macam kucing tu pulak..haha

    ReplyDelete
  9. betul..nama dia sedap,asal guna hassy chan..hehe

    #pandai jawap..layan^^

    ReplyDelete
  10. aku ada sejarah hitam dengan orang bernama nieza ni...

    ReplyDelete
  11. kita boleh geng suka naruto... hohoo... shin chan pun...

    ReplyDelete
  12. yeah! uztad don dan aaron ajis! ehehhe


    yup! novel tu masok tv.. hehe

    ReplyDelete
  13. nama kau hasnieza ke,,aku dah tulis kat buku biar ingat..:P

    nak villa sebijik je??tak nak dua bijik??aku tgh murah hati ni..:P

    ReplyDelete
  14. eh lupa nak cakap thanks jawab soalan aku,,haha..;)

    ReplyDelete
  15. uish ejaan nama ko unik..sbb ade huruf e tu
    mcm nama aku **nak jugak sebut kan haha
    ko kalau marah nak tmbak org?ade lesen dak ni? haha

    ReplyDelete
  16. ila lahir 28 december..hehhehe..

    abg aaron juga di hati eh..ehhehe

    ReplyDelete
  17. bila menyampak dgn org apa kuang buat?
    skali temakan berdas-das dia bg. haha

    ReplyDelete
  18. jangan menyampah dengan azie tau has..
    kang tak pasal kene tembak!
    hahahaha!

    ReplyDelete
  19. suka puding karamel la kan?heee..isskkk mn leh rampas aaron aziz...ahahha ;p

    ReplyDelete
  20. buatkan puding karamel utk aku =p

    ReplyDelete
  21. kucing kena sampuk ganas gila -____-


    haha

    ReplyDelete
  22. Jawapan ko sume cool.hahaha.xdpt merc mintak villa.kalau aku mintak celica.hahaha

    ReplyDelete
  23. anak pokcik rosli rupanya :)

    ReplyDelete
  24. soalan no 5.jawapn xada dlm list.=.=

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting