7 Oct 2012

sorry

im sorry for not being a good girl
im sorry for being angry
im sorry for being ignorant *sometimes*
im sorry for my immaturity
im sorry for my childish attitude
im sorry for everything
im sorry for my lack of feminity
im sorry because im not perfect enough

kadang-kadang berharap nak menjadi yang terbaik. tapi benda yang diharapkan tak selalunya jadi seperti yang dikehendaki. bila tak dapat jadi yang terbaik, berharap agar ada seseorang akan mengatakan "takpe, awak dah jadi yang terbaik. i like you because of you. just be yourself". wau, dah macam love story pula kan HAHAHA (apa motif aku gelak kat sini?). 'just be yourself' --> perkataan yang simple tapi dah cukup buat aku hepi.

kadang-kadang, bila tak dapat nak luahkan perasaan sebenar dalam hati, berharap agar ada orang yang memahami. aku hanyalah gadis biasa yang tidak sempurna. maybe i will say, it's ok. tapi realitinya its not ok. aku bukannya gadis tak tahu malu. takkan semuanya nak diberitahu. bila rasa diri ini serba kekurangan, sifat sensitif tak dapat dielakkan. bersabarlah (teringin sangat nak cakap ayat ini pada 'bos', tapi diri ini tidak layak). maybe one day, you will leave me (bila dah tak tahan kena buli). sebelum dibenci, im just wanna say im sorry.

yang ikhlas,
'ayam katik/orang asli/bibik/cicak garang'


*takde kena mengena antara hidup mahupun yang mati. muahaha (gelak cam setan).. adios.. pehal tibe-tibe ada ayam katik bagai ni? merepek sungguh.

2 comments:

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting