26 Nov 2012

tapau

baru-baru ni bila balik rumah, aku dapat tahu adik laki aku dah start keje sempena cuti sekolah ni.. silap besar lah dia bagitahu aku yang dia keje.. konpem aku TAPAU duit dia wakakakaka.. awal-awal lagi dah minta nak rm100.. memang dasar akak tiri cinderella betol tapau duit adik sendiri.. aku pun pure-pure sengkek kunun tengah miskin giler plus muka satu sen yang menyedihkan.. memang tersangkut budak tuh.. *i layak dapat oscar gini..

walaupun dia kata tak boleh bagi aku rm100, dia kata nak bagi aku rm50.. kire okayla daripada tak dapat pape.. ye dak? thanks adikku... kecik tapak tangan, planet bumi akak mu tadahkan.. kuikuikui..

well, aku amalkan prinsip duit adik, duit aku.. tapi duit aku, duit aku laaa... muahahaha..




5 comments:

  1. takpe,kang adik hg susah2 dia boleh pau hg plak khennn

    ReplyDelete
  2. baik gila adik u..hahahaha!
    nak buat adik angkat la gini :P

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting