10 Sep 2011

penat seyh

penat..penat..penat..
ini citer semalam punya. (ayat cam bangla). semalam aku cek in masuk hostel sebab hari senin da stat kelas. sem nih aku akan duduk kat kondominium yang ada kolam renang. yeah kelas kau joy!!! korang hado?? yang tak leh blah tuh hostel nih lagi lawa dari rumah aku. apa kes??? aigooo~~ oh ya, baru teingat yang aku nih tak pandai berenang. errr bongeksssss. ada sesiapa nak ajar ai berenang? *gedik*

hostel (rumah kat kondo) aku nih kat tingkat 20. gayat perut mak nak. rasa cam nak gugur je small intestine ai tengok bawah membuatkan diriku terasa begitu tinggi untuk seketika walaupun hakikatnya pendek comel. orang yang kecik nih comel tau. *puji diri sendiri*.

biasa lah kan bile masuk rumah yang tak berpenghuni untuk sekian lama nih, ada banyak lah benda yang tak sepatutnya ada, contohnya habuk. menari-nari bulu hidungku apabila berhadapan dengan habuk. ape lagi, aku pun mengemop, menyapu dan mengelap rumah tuh ngan housemate aku. rajin sungguh anak-anak dara nih kan? kalo nak cop buat bini, sila isi borang dulu ye.

setelah berpenat lelah selama beberapa jam, akhirnya rumah kami sudah bersih dan sesuai untuk didiami oleh manusia walaupun sebelum nih, rupe rumah tuh macam tempat kucing beranak. usaha tangga kejayaan ye kawan-kawan.


p/s : actually, keje mengemop tuh parent aku yang buat. lalalala.. (dasar anak tak guna!!).. tapi aku tolong menyapu ok!!

dari balkoni rumah (hostel), aku bole usha istana budaya ngan tempat parking hkl (apa kejadahlah tengok pemandangan macam tuh) aku pun bole usha jiran depan umah. tapi malangnye jiran depan umah tuh gadis la plak. maap, anda tak akan dilayan bhahahaha.







30 comments:

  1. kalo da nampak hkl ngn istana budaya tu, kira da dekat lah ngn tempat aq. ahakz!

    ReplyDelete
  2. haha..biasa la rumah lame tinggah..
    jenu gak nak mengemas tu kan..
    btw selamat start kelas..haha!

    ReplyDelete
  3. nak tengok rumah cantik tu.. upload laa :)

    ReplyDelete
  4. Depan rumah ada gadis??? Nak tumpang boleh? muahaha...

    ReplyDelete
  5. wehweh,


    kemaskan bilik aku sekali, siap mop yaa..

    ReplyDelete
  6. hahahaha
    wah knpa kite sama.
    pendek comel dan tak pandai berenang. hoho

    ReplyDelete
  7. mana borangnya..?nak print ni..aha

    ReplyDelete
  8. Wah dok condo kemain hihi. Xyah berenang beb, jln dlm air kasi ramping peha hohohohoho

    Condo mn ko stay ni beb smpi ley usha istana budaya ngan parking hkl

    ReplyDelete
  9. aku gak tak pandai berenang ... org gelar aku ni Orang Darat hehehe ...dan lagi kalau cerita pasal kondo berpuluh2 tingkat ni ... HARAM aku nak diam ...macam2 difikir, runtuh la, jatuh dari bangunan la, nak tengok ke bawah? Jangan harap ... maklumlah takut tempat tinggi .... tpi yg peliknya selalu gak angan2 nak tinggal lam Pent House Kondo ...:)

    ReplyDelete
  10. Oh mah kpg baru yg dikatakan dulu
    Oraite, suatu hr nanti jumpa =) skali tjumpa hanie dulu hahaha

    ReplyDelete
  11. mekasih sebab puji aku comel ni mesti sebab kau ketot jugak dak ? kalau tak haramm kau nak puji mauahhaha

    ReplyDelete
  12. wow, seronok la. dpt kondo. hoho.
    btw, tak dpt ajar ko berenang. tak reti gak. haha.
    hampir lemas lagi aku hari tu.. haha

    ReplyDelete
  13. pergh..byk giler komen. ish,tak marah ke aaronnnn ajisss tu. bergetar jugak bulu idong.

    ReplyDelete
  14. lepas ni boleh la mop umah anif plak..hahak..

    mana pic kondo?nak tengok... huu

    ReplyDelete
  15. huhu upah orng tlng brsihkan je.. ;p

    ReplyDelete
  16. huhuu upah je orng bersihkn..hehe

    ReplyDelete
  17. dok kondo.. curlass kau maria :P
    selamat menempuh sem baru ^^

    ReplyDelete
  18. weh dua hari aku kemas bilik tu pn xkemas2 jgk..haha..

    ayuh kembali u..ayuh!..haha..

    ReplyDelete
  19. aku macam tau je kondo tu. kondo baru kan. kaler gray eh.

    ko memang tak guna parents ko kene mengemop. tu lagi penat dari menyapu tau tak.

    ReplyDelete
  20. Halamak aihhhh, mst best gila kn kn kn?

    Ade swimming pool T^T

    ReplyDelete
  21. hostel aku masa sem 1st,dapat penthouse,bawah ade kolam renang.mcd hanya dpisahkan dgn pagar jaring.awesome kan awesome kan?!keh3

    ReplyDelete
  22. mana aci wei.. ko duk di kondom..siap ada kolam renang.. aku duk dkat kawasan perumahan.. jiran sebelah rumah makcik tua doe.. hilang semangat aku.

    ReplyDelete
  23. sampai rupa bentuk mcm tmpt kucing beranak hahahah parah..:D

    ReplyDelete
  24. hahaha..cian mama papa...g tolong nuh..asyik nk ngintai jer.haahaa

    ReplyDelete
  25. peh..ada kolam renang lg..kalah hotel 5 bintang aku..hehe..

    ReplyDelete
  26. weh,untung la dapat rumah macam tu. aku nak sebijik sebagai hadiah kawin aku ek

    ReplyDelete
  27. mai lah singgah istana hehehe..

    ReplyDelete
  28. aiseeeehhhhhhhh
    hehehe
    ni bagus utk cari ketenangan kat kondo2 niiih
    hehehehe

    ReplyDelete
  29. depan uma akak ade brader ensem..peramah pulak tu..ngee~

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting