26 Aug 2012

camat ari rayeeee

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!!
dah hari raya ke-8 baru nak wish.. muahahaha... janji wish jugak kan, ye dak??
hari tu ai dapat kad raya yang super kool..
thanks to jue and hanie..
aku asyik belek je kad tu..
eksaited dapat kad.. hoho..



dan-dan pulak lepas dapat duet raya ni fon gua nak rosak.. kejadah haremmm.. skrin gelap gelita.. bajet mata aku ni ada infrared la boleh tengok skrin gelap-gelap ni.. hampehh.. bak kata mr pepper, beli je touch screen.. bak sini duet!.. skang gak aku cari touch screenn haaaa.. disebabkan kemiskinan melanda, ekonomi pun tak brape maju, pakai jela samsung rm99.. janji boleh kal dan mesej suda... kankankan?


8 comments:

  1. selamat hari raye!
    sabar2 telefon jgk tu, haha, aku smp skrg pon ekonomi merosot nk beli yg touch2 ^o^

    ReplyDelete
  2. wey,samsung yg boleh lipat tu ka? hahhahaa

    Selamat Hari Mengutip Duit Raya! ^^

    ReplyDelete
  3. oit...camat hali laya... mau duit itu laya...

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya yg ke 10.. heheh..
    aku lagi lmbt kn?

    ReplyDelete
  5. betui r

    bajet ak pun kian merundum nih

    duit ry pun tk dpt

    pe citer da ni

    huahua

    ReplyDelete
  6. yuhuu..ok lg la raye ke8 baru nk wish.hahaha..

    btw, selamat hari ry jugak.mf zahir batin..

    ReplyDelete
  7. tkpe, janji ada fon haaa. XD

    eh, sempat lg wish raya ni. even though hr ni last syawal. slamat hr rayaaa XD

    ReplyDelete
  8. bape ratus ribu kali ko dah belek.mesti dah jd belacan kad tu..hehehehhee..

    sementara ni pakai je la mana ada kan. ko dah keje nnt komfem dpt punya..

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting