10 Oct 2013

setapak ke arah kewanitaan


assalamualaikum makwe kacak & pakwe cun.. 

ehem.. ehem.. hari tu aku ada buat apple pie memandangkan nafsu serakah terhadap makanan macam jilake sekarang. 

walaupun apple pie aku tak secun wawa jainal.. tapi rasanya yang marbeles (marvelous) tidak boleh dipertikaikan. *cough *cough.. ini bukan statement masuk lif tekan sediri. 

para pembaca dipersilakan mengusha apple pie ku yang kureng cun ini.... jeng jeng jeng..



hakikatnya aku cuba menganyam tikar di atas pie itu.. 
tapi malangnya.. rupa pie itu seperti $%^%$$ (translate : game xoxo)..
doh yang asyik patah memang menempah sejuta kata-kata makian..
konklusinya, tangan yang kasar memang takde seni.. sobsob TT_TT



ini namanya game xoxo


aku sedar rupa apple pie aku tidak seperti yang aku inginkan, tapi aku berbangga akhirnya aku melangkah setapak lebih maju menuju ke arah kewanitaan!! muahahahaha. ucapan tahniah aku tujukan buat diri sendiri. thank you~~


5 comments:

  1. pergh...selama ni ko ke arah kejantanan ke?

    ReplyDelete
  2. glurpp.. sdapnya.. this is my feberet.. pie cake..

    ReplyDelete
  3. buat je xbagi aku rasa xjadi jugak.

    bak sini setalam.

    ReplyDelete
  4. sedap seh!! boleh kawen dah tuuuu~~ bak sikit!

    ReplyDelete
  5. mcm sedap je heee

    kalo ganti ngan pisang okay x?ahha

    nak resepi!!

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting