26 Sep 2013

sarkastik oleh si ayah


me : ayah, ikan kelisa makan apa? (muka serius jujur tak tahu ikan makan apa)

daddy : erm.. dia makan mekdi, kepci.. haa, tak pun chicken rice shop (muka serius giler seolah-olah itulah jawapan yang sebenar-benarnya)

me : (ada juga yang kena baling dengan bantal.. serius!)

macam manalah aku tak rasa diri aku ni awet muda. bapak aku pun layan aku macam budak umur 10 tahun. ayah, toksah didik anak ayah ni jadi perasan muda. boleh tak???????

p/s : aku rasa bapak aku tengah sarkastik dengan aku. malas nak layan aku ler tuhhh.. tahu dahh...

5 comments:

  1. haha.. ayah nk bermanja dgn anak dia tu.. tak boleh ke? sy tak pernah dpat bergurau mcam tu, dgan ayah.. hargailah.. huhu in oneday, that mybe will be the best moment in ur life..

    ReplyDelete
  2. macam mana la kalau ko ade anak nanti ek..hahahaha

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting