9 Aug 2011

perangai mintak penampar 2

perbualan ini melibatkan seorang lelaki dan perempuan melalui sms..

mamat : hai hassy chan.. ko pe khabar?? sombong erk ngan aku..
hassy chan : hai mamat.. khabar bek.. mana ada sombong.. aku kan tak pernah tegur ko depan-depan.. takkan tibe-tibe nak tegur plak kan..
mamat : ala, ko ngaku je la yang ko suka aku.. sebab tuh ko tak berani tegur aku kan..
hassy chan : hah???
mamat : aku tau ko malu ngan aku.. malu-malu tapir la konon.. tapi dalam hati mau...
hassy chan : hahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh????? (6 harkat ye)


aik mamat, tak reti bertobat lagi ke?? nak kena penampar lagi ke macam hari tuh?? nasib bek hassy chan sorang yang baek.. (ramai-ramai angguk kepala tanda setuju)... kalo nak tau pe jadi hari tuh, picit (sini) untuk sesiapa yang belum baca.....

p/s : bersabar je la aku di bulan pose nih ye.. huhhhh (mengeluh panjang)..



sebagai seorang gadis melayu, aku kena melambangkan sifat gadis melayu yang penuh keayuan..
tak bole nak tampar-tampar..
korang jangan marah ye sebab letak gambar doodle nih lagi..
aku suka sangat gambar nih hehehe..
(sebab ramai yang jeles ngan aku mwahahaha)



26 comments:

  1. x pe ltk doodle tu.. x jeles pon..(tp dlm hati lain... hehe..)

    ReplyDelete
  2. hhrhrhhrhrh...ila gelak 6 harakat jugak neh...hehe

    saboor ja la....huwawaw

    ReplyDelete
  3. haha..sabar je la..jangan bagi penampar ye!

    ReplyDelete
  4. ibadah sunat vs menda haram
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/ibadah-sunat-tp-xbetul-caranya.html

    ReplyDelete
  5. weh,mana aci. ari tu aku lempang dia,nmpak sgt aku kejam. ni apsal hg nmpak baik plak? tak adil tak adil!

    ReplyDelete
  6. hahahahahahaha cik ca'ah tak puas hati muahahahahaha.

    ReplyDelete
  7. memang rmai betul tak puas hati ni. ekekek!

    ReplyDelete
  8. Haha.. mamat perasan 2. Jgn dilayan.

    ReplyDelete
  9. perghhh. ada peminat rupanya hassy chan ni. :p

    ReplyDelete
  10. sabor jelah tgk doodle ni hehe..

    ReplyDelete
  11. haha..sabo ye..
    comel la doodle..jeles2..nk jugak..hee

    ReplyDelete
  12. caah >> mmg ak sngaja nk wt ko nmpk kjm kahkahkah...

    ReplyDelete
  13. hahaha..azie rasa azie penah kenal laki macam ni.. ;)
    memang nak makan penampo je..

    ReplyDelete
  14. letak ag pasni. aku suka tgok menda cun..=p

    ReplyDelete
  15. tampar je sesedp rasa.....hahahahaha..

    ReplyDelete
  16. yg tu laki desperate la tu.. hahaha

    ReplyDelete
  17. hassy chan = kau eh ?


    pelik je nama..wakakkakaka,


    tapi, untunglah dpt doodle kankankan ?

    ReplyDelete
  18. hanif >> aku lerrrr... pelik pe nyer..
    dgki lerr tuh.. huh...

    ReplyDelete
  19. ahahah.. perasan la mamat tu.. ahaha

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting