17 Sep 2013

kalau dah suka

mak aku kalau dah suka...
memang puji melambung. kalaulah tuan empunya badan dengar, boleh kembang serba serbi wa cakap lu..
aku si pendengar ni pun tak larat nak tadah telinga dengar segala pujian yang dia bagi..
tapi kalau aku tak nak dengar, kasihan pula kat mak aku cakap dengan kerusi dinding tv..

xx tu encem.. xx tu sopan orangnya.. xx tu baik.. 
muka xx tu ada iras kau la long.. sama padan je ibu tengok
*eh! ini tertiba*.. hakhakhak

tak pasal-pasal aku pun masuk sekali.. kalau mak aku puji aku lawa, sedap juga telinga ni nak dengar~~ 


1 comment:

  1. sesiapa pun pasti buat benda yang sama

    salam perkenalan daripada Kancil di Tawau Sabah

    ReplyDelete

 

sleeping maniac Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting